fbpx

DLIGHT

.

Як ми провели тренінг «Телефонні продажі»

тренінг на тему Телефонні продажі у Д ЛАЙТУ приміщенні головного офісу компанії «Д ЛАЙТ» 22-23 березня було проведено 2-х денний тренінг на тему «Телефонні продажі». Захiд було присвячено підвищенню кваліфікації нашiх менеджерів для успішного ведення телефонних переговорів з потенційними клієнтами та закриття угод у телефонному режимі.

Тренінг розробив і провів досвідчений фахівець у сфері маркетингу, бізнес-тренер, Анатолій Мінченко.

Телефонні продажі тренінгПрограма тренінгу «Телефонні продажі» охоплювала наступні теми:
— планування роботи менеджера з продажу;
— воронка продажів на ринку В2В;
— структура телефонного дзвінка;
— маркетинг потреб клієнта;
— суть і типи питань під час ведення телефонних перемовин;
— грамотна презентація товару;
— психологія заперечень і їх подолання;
— успішне закриття угоди.

тренінг Телефонні продажіВ ході навчання були висвітлені найефективніші і легко застосовні на практиці техніки телефонних продажів. Вивчено механіку, як ефективно працювати з різними воронками продажів на ринку В2В. Розкрито структуру телефонного дзвінка потенційному клієнту, як на «холодному ринку», так і на «теплому», з розробкою скрипта, як для вхідних, так і вихідних дзвінків. Вивчено специфіку купівельної поведінки і виявлення основних потреб цільової аудиторії (маркетинг потреб).

Наші співробітники дізналися, які бувають типи питань у продажах і практикувалися правильно їх задавати клієнту. Також було приділено увагу грамотній презентації товару, яка дозволяє максимально зменшити заперечення у потенційного клієнта, що і є головною запорукою успіху угоди.

Таким чином, завдяки тренінгу менеджери Д ЛАЙТ отримали навички з телефонного маркетингу й закриття угод у режимі телефонних перемовин. Бажаємо всім застосувати отримані знання для успішної роботи!