fbpx

Історії успіху співробітників-керівників нашої компанії 01.09.2024

Завдяки системі розвитку персоналу, у нашій Компанії співробітники мають усі можливості для професійного зростання та кар’єрного просування. Ми пишаємося, що 9 з 10 керівників були вирощені всередині Компанії, пройшовши шлях від стажистів до топ-менеджерів.


Це наочно демонструє, що в нашій Компанії цінують і заохочують ініціативу, професіоналізм та прагнення розвитку. Ми впевнені, що саме такий підхід дозволяє нам утримувати найкращі кадри та забезпечувати високу ефективність бізнесу.


Давайте поринемо в деякі історії успіху наші співробітників!


Владислав Боков

Керівник відділу продажів



Владислав прийшов у компанію у 2017 р. на посаду інженер-конструктор комерційного відділу. У 2019 році перейшов на посаду Технічний експерт комерційного відділу. 2021 року став Керівником Технічного відділу. 2023 року став Керівником відділу продажів.


“Основним чинником просування вважаю постійне навчання новому, успішне виконання поставлених завдань та проектів”, – прокоментував Владислав. А також додав:


“Робота над собою, пізнання нового, набуття нових навичок завжди виділятиме вас серед інших”.


Одним із складних проектів у досвіді Владислава, коли він був на посаді інженера-конструктора, – це омологація маніпулятора DL Agro на ринку Європи та розробка системи безпеки за вимогами європейських стандартів.


– Як Ви бачите свою роль та відповідальності на новому рівні?


“На посаді керівника відділу продажів я відчуваю величезну відповідальність тому що відділ продажів є одним із ключових відділів, що приносить замовлення для виробництва та фінансовий потік для роботи всіх відділів.”


Олексій Савенко

Керівник відділу постачання та логістики


В Компанію Олексій прийшов у грудні 2022 року на посаду менеджер з постачання. Пройшов випробний термін один місяць. З 01.02 2023 офіційно влаштований. З липня 2024 року отримав підвищення Керівник відділу постачання та логістики.


Які фактори та навички допомогли Вам просунутися кар’єрними сходами?


“У моїй кар’єрі ключову роль відіграли такі фактори, як постійне вдосконалення навичок, цілеспрямованість, відповідальність та активна позиція. Та допомога колегам. Взагалі дуже пишаюсь Компанією.”


Які виклики зустріли та яка Ваша роль у Компанії?


“Виклики були це навчитись працювати по новому. Нові системи, нові спілкування, звітності. Роль в компанію одна із найважливіших в моєму житті та компанії. Усім раджу працювати з натхненням, бути відповідальний, приймати рішення, навчатись новому.”


Юлія Самошкіна

Головний бухгалтер



Юлія прийшла до Компанії у червні 2016 року на посаду бухгалтера. У липні 2024 року прийняла пропозицію на посаду головного бухгалтера.


“Вважаю себе відповідальною до своїх обов’язків, та ще давно працюю, це сприяло підвищенню. І безумовно допомагала команда, яку я дуже ціную! Наразі відділ працює добре, у нас немає “слабких” людей, ми завжди приходимо на допомогу один одному.


Незважаючи на декретну відпустку, Юлія продовжувала працювати та тримати руку на пульсі Компанії та змін.


“Люблю завжди навчатися новому, слідкую за новинами по бухгалтерії. Чесно скажу, помилки є, та вони виправляються швидко! Дуже чудово мати навичку виходити із різних ситуацій, проявляти гнучкість до змін законодавства, бути готовим все швидко змінювати.”


Які поради Ви можете дати тим, хто прагне успіху у своїй кар’єрі?


“Поради, які б підкреслила, це завжди бути доброю людиною, бо якщо хочеш зростати, то треба буде працювати з іншими людьми, і можливо, що і з тією ж командою. Завжди потрібно бути відкритим, чути та розуміти людей. Дружити. Звісно буває важко та потрібно бути лояльним. Підлаштовуватись під будь-які ситуації. Також потрібно завжди розвивати свої професійні компетенції та особистісні.”


Якими досягненнями Ви особливо пишаєтесь?


“Пишаюсь, що за короткий термін налагодили роботу відділу, сподіваюсь моя команда дуже задоволена )). Також відчуваю гордість за вирішення дуже складних задач”.


Як Ви бачите свою роль та відповідальність?


“Роль, відповідальність перед законодавством, та хочу вчитися новому і готова йти вперед, беручи відповідальність на себе. У планах розвивати навички аналітики”


Сергій Самойленко

Керівник фінансово-аналітичного відділу



Сергій приєднався до Компанії рівно 10 років тому, у серпні 2014 року, на позицію аналітика фінансового відділу. Відразу почав вивчати всі напрямки діяльності підприємства та розбиратися у всіх деталях виробництва і продажів для більш детального аналізу процесів.


“Через деякий час, коли вже не я питав, як тут все працює, а коли мені почали задавати питання щодо тих чи інших процесів, я зрозумів, що можу не тільки сам навчатися, а й допомагати колегам знаходити відповіді на їхні питання. Саме тоді народилася ідея створення своєрідного “хаба”, до якого можна звернутися з будь-яким питанням. Таким хабом на деякий час став аналітик Компанії.


Наша Компанія ніколи не стоїть на місці, завдяки нашому локомотиву – Дмитру Євгенійовичу, який завжди задає темп і правильну мотивацію, а також фінансовому директору Владиславу Олександровичу, який пильно все контролює, прикриває тили і підкидає дрова в топку нашого паровоза.


З часом один аналітик перетворився на цілий фінансово-аналітичний відділ, в якому сьогодні працює вже чотири людини. Наша команда (Карина, Ганна, Валерія і я) діє в найкращих традиціях героїв, які завжди готові прийти на допомогу всім нужденним і допомогти знайти відповідь на своє питання або правильний шлях для його вирішення.


Завдяки нашій команді вдаються такі грандіозні проекти, як перехід на нову систему обліку, до якої причетний саме наш відділ, чим я дуже пишаюся. Цей проект ще не завершений, він майже щодня зазнає трансформацій, навчається, майже як живий організм – еволюціонує.


Навіть у найважчі часи для країни, бізнесу та всіх нас, Д ЛАЙТ продовжує рухатися вперед, не просто не зупиняючись, а й набираючи обертів.”


Які виклики Ви зустріли на шляху до успіху та як їх подолали?


“На шляху, який привів нас до сьогоднішнього дня, було чимало викликів. Початковий період завжди є найскладнішим, коли ти навчаєшся, робиш помилки і іноді думаєш, що не зможеш подолати всі труднощі. Також викликами є зміни умов роботи та глобальні реформи, без яких неможливий розвиток. Але добрі поради і надійне плече “старших братів” завжди надихають, тому виклики долаються не так важко, як здається на перший погляд. Головний рецепт успіху – командна робота і підтримка.”


Які поради Ви можете дати тим, хто прагне успіху у своїй кар’єрі?


“Мої поради для досягнення успіху досить прості: наполеглива праця та постійний саморозвиток. Не бійтеся помилятися та ніколи не соромтеся своїх помилок. Не витрачайте свій час на інтриги або хитрощі, це неправильний шлях до перемоги. Будьте чесними із собою та колегами. І тоді ви будете пишатися собою – а це і є головне.”


Анна Кузнецова

HR менеджер



Анна прийшла в Д ЛАЙТ у січні 2019 року на позицію офіс-менеджер з функцією роботи в клієнт-банках компанії. У кінці 2023 року керівництво запропонувало пройти навчання та обійняти посаду HR менеджер, від чого Анна не відмовилась )). Наразі вона будує HR напрямок у Компанії для розвитку команди.


Що допомогло Вам зростати?

“По-перше, це велика честь для мене бути залученою до побудови сильної та задоволеної від роботи команди. Моє головне натхнення це люди нашої Компанії. Власно мені допомагає зростати широкий кругозір, безперервне навчання та розвиток навичок. Відвідування тренінгів, курсів підвищення кваліфікації, вивчення нових методик та інструментів управління персоналом.


Безумовно це практичний досвід, застосування отриманих знань на практиці, вирішення реальних кейсів та завдань у Компанії. Це дозволяє напрацьовувати необхідні компетенції.”


Які виклики Ви зустріли на шляху до успіху та як їх подолали?

“Створювати та організовувати нове це вже виклик! Допомагає подолати цей спротив команда та любов до Компанії. І тоді коли дивишся на результат – це дає тобі мотивацію, енергію і насолоду від роботи!”


Які поради Ви можете дати тим, хто прагне успіху у своїй кар’єрі?


“Все просто, йти до результату без ліні та прокрастинування, розвивати необхідні компетенції”


Як Ви бачите свою роль та відповідальності на новому рівні?

“Я бачу свою роль як ключову позицію, де я можу зробити значний внесок в успіх компанії. Моя відповідальність полягає в тому, щоб:

Допомагати у підборі та розвитку талановитих співробітників, які рухатимуть бізнес уперед.


Вибудовувати ефективні HR-процеси, які підвищать залученість та продуктивність команди.


Підтримувати сприятливу корпоративну культуру, що сприяє високій мотивації та командному духу.”


Стременешенко Дмитро

Заступник директора з виробництва



У 2016 в березні місяці Дмитро прийшов працювати у Д ЛАЙТ на посаду маляра рідкого фарбування.


Пропрацювавши 2 роки на цій посаді, перейшов в цех фарбування та складання спецтехніки зайняв посаду оператора фарбувально сушильних лінії та агрегату (порошкове фарбування).
Приблизно в середині 2021 році отримав підвищення і став майстром цеху фарбування і складання спецтехніки.

Наступне підвищення отримав вже в час повномасштабного вторгнення на початку 2023 року, і зайняв посаду начальника цеху фарбування та складання спецтехніки завод Дергачі.


У березні 2024 зайняв посаду Заступник директора з виробництва. На новій площадці заводу Кредмаш місто Кременчук. Наразі займає цю посаду і працює в Кременчуці.


Що допомогло Вам зростати?


“Вміння спілкуватися з людьми, домовлятися та керувати ними, взаємодія з колективом. Вміння комплексно вирішувати проблеми, працювати на результат. Стресостійкість, увага до деталей до дрібниць, адаптивність, відповідальність, комунікабельність. Всі ці якості допопогли мені піднятись по кар’єрних сходах.”


Які виклики Ви зустріли на шляху до успіху та як їх подолали?


“Викликів було багато не все завжди виходило з першого разу і так як хотілось, але поряд були надійні люди які підказали в потрібний момент і направили в потрібне русло.


Все було чудово ми розвивались працювали на результат. Навчались, розширялись, будували плани на роки вперед … і тут 24.02.2022 нам всім став самий найбільший виклик вторгнення рф.


Треба було приймати рішення що робити далі і як діяти. Завдяки незламному духу вірі і оптимізму нашого власника Ляшенко Д.Є. була зібрана команда наш костяк виробництва. Було прийняте рішення провести релокацію підприємства в інше більш безпечне місто.


Так з’явилася нова площадка в м. Кременчук. І став ще один виклик долі переїзд до іншого міста. Залишивши все дома під обстрілами за 2 місяці ми змогли завдяки своїм навичкам і розуміння справи запуститися на новому місці.


Пропрацювавши рік в Кременчуці до березня 2023р. було прийняте рішення пробувати запустити завод Дергачі знову. Разом з підвищенням цей виклик випав на мене. Прийняв його з оптимізмом і впевненістю. Повертаюсь в рідні края. Прибераємо залишки прильотів вдається запустити частину обладнання частину виробництва, починаємо рухатись випускати продукцію надаємо послуги з дробеструйної обробки і порошкового фарбування. Все чудово куча планів.


Та радість тривала недовго. Після року роботи в Дергачах знову загострення бойових дій, постійні обстріли прильоти поряд з заводом працюємо до останнього! І в березні 2024 прийняте рішення остаточно зупинити і перевезти виробництво і обладнання в інше місто.


Став ще один виклик – це ще один переїзд для мене. Так як люблю свою роботу свій коллектив свою справу обираю їхати разом з фірмою! І так в нас з’являється ще одна площадка ще один новий етап. Зараз займаюся організаціюєю і запуском нового місця.”


Які поради Ви можете дати тим, хто прагне успіху у своїй кар’єрі?


“Раджу всім хто прагне успіху ніколи не втрачати оптимізму. Не у всіх все виходить відразу! Прагнути до мети і йти з впевненістю до поставлених цілей. Розширювати своє бачення, світогляд, бути різностороннім.”


Якими досягненнями чи проектами Ви особливо пишаєтесь?


“Пишаюсь нашою згуртованістю та витримкою. Нашим власником Ляшенко Д.Є. Вважаю що витримку без перебільшення ми пройшли боєм! І змогли утриматися на плаву і зайняти нові ніші на ринку, заявити про себе по новому. Вдячний всім і кожному!”


Костянтин Петушков

Заступник комерційного директора з продажів ЗЕД та маркетингу



Розкажіть, будь ласка, коли прийшли у Компанію та на яку посаду?


“У зв`язку з дефіцитом внутрішніх кадрів у той час, я прийшов у квітні 2019 року на посаду Керівника відділу продажів ЗЕД.


Через три-чотири місяця після зміни структури відділу продажів я обійняв посаду Керівника всіх відділів продажів обладнання (Україна та ЗЕД).


Наприкінці 2021 року під час створення власного відділу маркетингу та реклами обійняв посаду заступника комерційного директора з питань продажів та маркетингу та очолив додатково новостворений відділ маркетингу У травні 2023 року у моє підпорядкування відійшов відділ продажу запчастин.


У лютому 2024 року прийняв пропозицію очолити нове «дочірнє» підприємство K-Factor та з 1 січня 2025 року повністю перейти на виконання обов`язків СЕО ТОВ “КЕЙ ФАКТОР”.


Які фактори та навички допомогли вам просунутися кар’єрними сходами?


“Моєму кар`єрному просуванню допоміг фактор постійного розвитку та систематизації Компанії ДЛАЙТ, а також наступні власні риси та набуті навички:

  • системний підхід до вирішення поставлених задач;
  • націленість на результат;
  • спроможність самостійно приймати рішення та нести відповідальність за них;
  • постійний саморозвиток, відкритість до навчання не дивлячись на набутий досвід, який би багатий він не був;
  • спроможність і хист до навчання та розвитку персоналу.”

Які виклики Ви зустріли на шляху до успіху та як їх подолали?


“Викликами це не назвеш, скоріше складнощі, усуненням яких і повинен займатися керівник. На початку моєї кар’єри в ДЛАЙТ стикнувся з великою кількістю не структурованої (несистемної) інформації, яку необхідно біло обробити у найкоротші строки (для мене це був новий досвід, адже до цього я займався продуктами FMCG). Тут, як раз, і стали в пригоді системний підхід, націленість на результат та відкритість до навчання.


Ще одним викликом-складністю був мовний бар`єр (англійська мова), який я був змушен подолати вже з перших днів роботи у Компанії, тому ще першими моїми днями роботи раптово стала виставка за кордоном без достатнього знання продукту, персоналу та, власне, англійської мови. Це для мене був як іспит (принаймні як так до цього ставився), який я повинен був пройти та довести собі, що ніщо не стане перепоною до досягнення моєї мети.


Усі подібні складнощі мене навчили долати, ще за часів початку моєї трудової діяльності: є задача або мета, а далі все залежить від тебе, твоєї наполегливості та професіоналізму щоб її вирішити. Немає невирішуваних проблем, або їх не так багато як комусь здається.”


Які поради Ви можете дати тим, хто прагне успіху у своїй кар’єрі?


“Окрім набуття наведених у відповіді на питання вище щодо навичок можу додати лише наступне:

  • треба ставитись до бізнесу та грошей Компанії як до своїх власних і таким чином приймати відповідальні, та зважені рішення, що сприяють її розвитку;
  • відноситись до будь-яких процесів в Компанії за принципом “мені не все одно!”

Якими досягненнями чи проектами Ви особливо пишаєтесь?


“Я не вважав і не бажаю гарно виконану роботу – якимось досягненням, тому мені важко відокремити хоча б одне досягнення. Єдине чим я можу пишатися (не тільки за час роботи на ДЛАЙТ, але і тут також) – це люди, яких я «знайшов» та навчив, а деяких змотивував та сприяв їхньому розвитку і кар`єрному зростанню”.


Як Ви бачите свою роль та відповідальності на новому рівні?


“Особисто для мене в розрізі ролі та відповідальності нічого не змінилось: треба виконати свою роботу, організувати (налаштувати) роботу нового підприємства (з нуля, і саме це для мене цікавий досвід та виклик) та досягти успіху разом з Компанією.”


Ромашихін Євгеній

Керівник відділу ефективності



Ми попросили Євгенія поділитися щодо його діяльності у Д ЛАЙТ.


“У грудні 2022 року я прийшов у Компанію на посаду Lean менеджера, щоб керувати проектом бережливого виробництва, яке тоді стартувало разом з BPI Group. Після розгортання проектів мене направили на навчання по Lean, де я здобув кваліфікацію Lean менеджера на рівні жовтого пояса. Після закінчення співпраці з BPI Group та визнання успішності проектів було вирішено створити новий відділ, до якого увійшли відділ якості, охорона праці, частково технологи та напрям Lean. Відділ функціонує з березня 2024 року.”


Які фактори та навички допомогли Вам просунутися кар’єрними сходами?


“Основним фактором, що допомагає мені в кар’єрі, вважаю постійне бажання пізнавати щось нове та не боятися брати на себе відповідальність за свою роботу.”


Які виклики Ви зустріли на шляху до успіху та як їх подолали?


“Посада Lean менеджера була для мене повністю новим напрямом. До цього я працював “виробничником” у системі, створеній кимось іншим. Тут потрібно було бути тим, хто прикладає зусилля для створення цієї системи. У подоланні всіх викликів, які виникали на шляху, дуже допомогла повна підтримка керівництва компанії та практичні поради від консультантів BPI Group.”


Які поради Ви можете дати тим, хто прагне успіху у своїй кар’єрі?


“Не боятися відкривати та приймати у своїй роботі щось нове та не боятися звертатися за підтримкою до своїх колег та команди.”


Якими досягненнями чи проектами Ви особливо пишаєтесь?


“Пишаюся тим, що ми змогли побудувати в компанії таку виробничу модель, на яку приїжджають подивитися інші компанії, проводять Lean тури наші бізнес-консультанти, і навіть не соромно прийняти на виробництві вище керівництво країни включно з Президентом.”


Як Ви бачите свою роль та відповідальності на новому рівні?


“Моя ціль на майбутнє — подальше покращення процесів нашої компанії, з оглядом на якість та охорону праці.”


Волошин Сергій

Заступник комерційного директора



Сергій прийшов до Компанії у травні 2020 року менеджером з продажів, та вже через 3 місяця став менеджером по ключовим клієнтам. Після 2 років діяльності у 2022 році Сергій не відмовився від пропозиції стати керівником відділу постачання та логістики. Можливість зростання в середині компанії ще через два роки дала Сергію обійняти посаду заступника комерційного директора.


“Навчилися купувати, тепер треба піарити та продавати ))” – Прокоментував Сергій.


Росту Сергія сприяло його особистісні якості як лідерство та харизма, та досвід роботи з попереднього місця роботи.


Дуже приємно чути що Сергій не бачить ніде складнощів, та усі виклики приймає легко. Власні амбіції та розуміння що треба діяти тут і зараз принести успіх, і звісно усьому сприяла Компанія.


Які поради Ви можете дати тим, хто прагне успіху у своїй кар’єрі?


“Покращувати свої комунікативні навички та мистецтво вести переговори. Дуже важливо доносити свої думки та ідеї конструктивно та аргументовано. Не боятися керівників, бо ми усі люди. Розвивати стратегічне та тактичне мислення. Не боятися висловлювати свої думки та відстоювати їх, тому що спротиву на такому рівні діяльності уникнути неможливо”.


Будучи ще менеджером з продажів, Сергій пишається що зміг привести у Компанію вагомого автодилера Авторегіон. Та з того часу ми плідно співпрацюємо й до цього часу.


“Щодо відділу закупівель, була проведена фундаментальна робота, налаштовані бізнес-процеси, система закупівель, організована оптимізація системи закупок, стали регулярними зустрічі з вищим керівництвом, щоб тримати руку на пульсі. Також впроваджена полуавтоматична закупка. Склади фендт робота введена ячеечная сист хранения, реалізована бесшовна інвентаризація. Склад у кармані.”


На новій посаді Сергій недавно, і вже бачить слабкі місця та знає як це виправити.


Інвестуючи в навчання та кар’єрні можливості, ми створюємо середовище, в якому кожен співробітник може розкрити свій потенціал і зробити значний внесок у успіх організації. Наша мета – стати лідером галузі, пропонуючи нашим клієнтам найкращий сервіс, який забезпечується високопрофесійною та вмотивованою командою.


Ми використовуємо файли cookie відповідно до нашої Політики щодо використання файлів cookie щоб зробити ваш досвід кращим.

Call Now Button